Opcje konfiguracji systemu KANBAN

Uzupełnianie zużytych pojemników w systemie Kanban oparte jest o indywidualne potrzeby danego klienta. Przy ich ustalaniu nasza firma bierze pod uwagę:
  • Uwarunkowania infrastrukturalne klienta (layout hali produkcyjnej, powierzchnia magazynu, system produkcji i preferowany model dystrybucji komponentów produkcyjnych)
  • Zapotrzebowanie na części typu C
  • Specyfikę branżową klienta (liczebność oraz dostępność rynkowa producentów danych elementów C)
Aby zapewnić jak najoptymalniejszy system dostaw produktów, opracowaliśmy kilka modelowych wersji systemu Kanban: 
 
  • KANBAN V2  System Kanban z obsługą lokalną
  • KANBAN V3 System Kanban z obsługą zewnętrzną
  • KANBAN V1 System Kanban bez obsługi
 
WAŻNE! 
 
Każdy z przedstawionych modeli działa w oparciu o ten sam, stały proces Kanban, który zapewnia:
  • Uproszczenie i przyspieszenie procesów zakupowych i logistycznych 
  • Optymalizację kosztów związanych ze zbędnymi, powtarzalnymi czynnościami 
  • Optymalizację kosztów związanych z gospodarką materiałową 
  • Optymalizację kosztów związanych z brakami magazynowymi 
  • Odzyskanie kapitału zablokowanego w magazynie części C
  • Standaryzację katalogu elementów C oraz konsolidację drobnych dostawców
  • Współpracę w oparciu o gwarancje handlowe, jakościowe i logistyczne
  • Elastyczną obsługę zamówień z nowoczesnego centrum dystrybucyjnego na terenie Polski