Opcje konfiguracji systemu KANBAN
Uzupełnianie zużytych pojemników w systemie Kanban oparte jest o indywidualne potrzeby danego klienta. Przy ich ustalaniu nasza firma bierze pod uwagę:
- Uwarunkowania infrastrukturalne klienta (layout hali produkcyjnej, powierzchnia magazynu, system produkcji i preferowany model dystrybucji komponentów produkcyjnych)
- Zapotrzebowanie na części typu C
- Specyfikę branżową klienta (liczebność oraz dostępność rynkowa producentów danych elementów C)
Aby zapewnić jak najoptymalniejszy system dostaw produktów, opracowaliśmy kilka modelowych wersji systemu Kanban:
- KANBAN V2 System Kanban z obsługą lokalną
- KANBAN V3 System Kanban z obsługą zewnętrzną
- KANBAN V1 System Kanban bez obsługi
WAŻNE!
Każdy z przedstawionych modeli działa w oparciu o ten sam, stały proces Kanban, który zapewnia:
- Uproszczenie i przyspieszenie procesów zakupowych i logistycznych
- Optymalizację kosztów związanych ze zbędnymi, powtarzalnymi czynnościami
- Optymalizację kosztów związanych z gospodarką materiałową
- Optymalizację kosztów związanych z brakami magazynowymi
- Odzyskanie kapitału zablokowanego w magazynie części C
- Standaryzację katalogu elementów C oraz konsolidację drobnych dostawców
- Współpracę w oparciu o gwarancje handlowe, jakościowe i logistyczne
- Elastyczną obsługę zamówień z nowoczesnego centrum dystrybucyjnego na terenie Polski